Dinamički zaslon ShapeShift omogućuje dodirivanje objekata u virtualnoj stvarnosti

Dinamički zaslon ShapeShift omogućuje dodirivanje objekata u virtualnoj stvarnosti

U sustavima virtualne stvarnosti, taktilna komunikacija još uvijek ostaje Ahilova peta, što uvelike smanjuje pozitivnu percepciju igara. Da bi stvorili realno iskustvo u BP, inženjeri na Sveučilištu Stanford nedavno su razvili novi alat ShapeShift.

ShapeShift je fizički 3D zaslon koji mijenja oblik, stvarajući reljefnu sliku različitih objekata. Temelji se na nizu od 288 kvadratnih šipki s bočnim rubom od 7 mm, koji se međusobno neovisno kreću prema gore ili dolje na proizvoljnu udaljenost. Zahvaljujući tome, zaslon može prikazivati ​​ispupčene, trodimenzionalne uzorke koje osoba može jasno razlikovati kada se dodiruju.

Autori razvoja pružili su ga s kotačima tako da se zaslon mogao kretati unutar granica određene zone i uskladiti se s onim što se događa u virtualnoj stvarnosti, prikazujući različite objekte. Dizajn je skaliran bez mnogo poteškoća, a razlučivost zaslona automatski raste i dobiva mogućnost prikazivanja predmeta s detaljima. Ali, nažalost, još uvijek vezan za određenu bazu – možete graditi sobu u kojoj će svi zidovi, podovi i strop biti opremljeni takvim zaslonom, ali, na primjer, neće biti moguće ponovno stvarati plutajući objekt.

Koncept ShapeShift podrazumijeva stvaranje velikih dinamičkih arhitektonskih oblika, kada cijeli gaming prostor postaje mobilan. Na primjer, sustav će moći graditi korake na kojima se igrač može uskrsnuti na sljedeći kat, a on će morati srušiti vrata s ramenom. Ili kreirajte imitaciju vala na valovima – ako prilagodite mehanizam dimenzije prosječnog korisnika, gamedev otvara ogromne mogućnosti za kreativnost.

Izvor Stanford Shape Lab

Like this post? Please share to your friends:

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: