Društvena virtualna stvarnost: koliko je lijevo za čekanje?

Društvena virtualna stvarnost: koliko je lijevo za čekanje?

Ne za prvu godinu, mnogi ljudi aktivno više komuniciraju na Internetu, na društvenim mrežama, a ne na životu. Ali uskoro ćemo imati još jednu inovaciju – društvenu virtualnu stvarnost.

Prvo smo putem ICQ-a i MSN Messenger-a komunicirali s prijateljima (ako ste uspjeli uhvatiti te računalo glasnike), onda je ušao Skype i dopustio nam da komuniciramo sa svojim rođacima, prijateljima i suradnicima. Malo kasnije, programeri Skypea dodali su mogućnost videopoziva, čime je radikalno promijenio industriju poruka i doveo daljinsku komunikaciju na novu razinu.

Ljudi bi mogli biti apsolutno slobodni (trebate samo internetsku vezu) kako biste mogli komunicirati, dok vidite svog sugovornika na zaslonu gadgeta ili računala. Danas gotovo svi instantni glasnici već nude mogućnost videopoziva, u tome nema ništa iznenađujuće. Zanimljivije je sljedeća faza razvoja komunikacije u mreži, koja će vjerojatno postati društvena virtualna stvarnost.

U zajednici engleskog govornog područja pojam "Socijalni VR" nije se pojavio tako davno, ako ga usporedimo s datumom pojavljivanja naočala virtualne stvarnosti, dok su mnoge online publikacije već cijenile prednosti i nedostatke novog tipa komunikacije.

Društvena virtualna stvarnost je zasebna mreža u kojoj se dvije ili više ljudi, čak iu različitim zemljama svijeta, mogu virtualno prenijeti na istu lokaciju, komunicirati ili izvoditi neke radnje, tj. Stvoriti okolinu oko sebe. To može biti redovito (virtualni kafić) ili, primjerice, Crveni trg.

Nažalost, nijedna tvrtka još nije uspjela razviti takvu platformu u kojoj biste mogli stvoriti virtualnu kopiju sebe, pa su slike u društvenoj virtualnoj stvarnosti i dalje ograničene na avatare. To znači da će vaše lice biti najbliže stvarnosti, ali i dalje će sličiti nekom simulatoru života u obliku The Simsa.

Postoji mnogo tvrtki treće strane koje rade na razvoju raznih losiona kako bi virtualnu stvarnost približila našem svijetu, na primjer, gadget OhRoma omogućit će vam da prenosite mirise u virtualnom svijetu. Ljudska bića su društvene prirode, a zajedničko iskustvo stvara čvrste veze kao ništa drugo. Virtualna stvarnost omogućuje nam da upotpunimo naše živote iskustva koja bi inače bila nemoguća.

Društveni VR ima veliku budućnost – nema sumnje o tome, ali kada će doći taj dan kada prestanemo koristiti trenutne glasnike i da ćemo komunicirati na društvenim platformama društvene virtualne stvarnosti?

Trenutno najveći igrači na ovom području su Facebook, AltspaceVR i VR Chat. Prva tvrtka ima sve potrebne alate, a Mark Zuckerberg, na nedavnoj konferenciji, Facebook je pričao o potencijalu virtualne stvarnosti u životu svake osobe na zemlji, ali nitko ne može službeno koristiti svoj proizvod zvan Spaces. AltspaceVR i VR Chat već su pokrenuli svoje aplikacije.


Facebook socijalna virtualna stvarnost

Potrebno je shvatiti da je ta industrija vrlo otežana visokim troškovima naočala virtualne stvarnosti (~ 40.000 rubalja) i tehničkim karakteristikama mobilnih uređaja. Za prijenos kvalitetnih slika putem Interneta potrebno nam je neke od najnovijih verzija pametnih telefona, koje očito nisu dostupne svima, a ako smatramo brzinama prijenosa podataka u mnogim zemljama svijeta, tada je društvena virtualna stvarnost tek na početku njezinog puta.

Sve ostalo, ljudi bi trebali imati potrebu ili požudnu želju za stalno korištenje društvenog VR-a u svom životu, ali što mogu reći,ako igre za više igara virtualne stvarnosti još uvijek nisu vrlo popularne. Ako ste igrali igre s naočalama VR, vjerojatno znate kako je to cool, ali opet sastaviti svoje računalo, da bi kupili te naočale i igre će danas koštati prilično novčić. Ako ste zainteresirani, možete pročitati opsežniji članak naprednih mobilnih i društvenih razvojnih programera, Plarium, o budućnosti VR tehnologije.

Po našem mišljenju, društvena virtualna stvarnost postat će popularna kada svaka deseta kuća ima naočale virtualne stvarnosti i pojavit će se samo kada ljubitelji igara na računalu ili konzoli dobiju barem jedan par za sebe. To jest, najprije treba doći do popularizacije VR igara, a tek tada će doći do skretanja Social VR-a. Vrlo je malo vjerojatno da će se to dogoditi obrnuto.

Like this post? Please share to your friends:

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: