Pametne igračke pomažu djeci da prihvate budućnost visoke tehnologije.

Pametne igračke pomažu djeci da prihvate budućnost visoke tehnologije.


Tradicionalne igračke i igre koje postavljaju pravila i govore djeci što treba učiniti su stvar prošlosti. Pojavom nove generacije "pametnih" igračaka i aplikacija visokih tehnologija koje dijete može prilagoditi ili programirati, stari pristup više ne funkcionira. Njihov je glavni cilj pomoći djeci da podučavaju osnove moderne tehnologije, inženjerstva i matematike.

"Nova generacija igračaka omogućuje djetetu da istodobno bude redatelj i programer", rekao je Warren Bookleiter, urednik Dječje tehnologije. "Ovo uopće nije ono što se dogodilo tijekom prilično pasivnog djetinjstva, a teoretičari obrazovanja ne kažu da aktivna djeca uče brže, nego pasivno. "

U veljači je održana konferencija o digitalnim igračkama u New Yorku. Glavna ideja većine izložaka je uključivanje djece u proces igranja i razvoja računalnih vještina, koji će im pomoći da postanu konkurentni stručnjaci nakon mnogo godina.

Živi primjer takvih igračaka je Dash and Dot robots. Djecu daju priliku stvoriti algoritam ponašanja pomoću mobilne aplikacije, otvarajući tako široki opseg za fantasy.

Nemojte odstupiti i roditelji. Zajedničko istraživanje agencija BSM medija i Digital Kids pokazalo je da je 65% od njih spremno platiti za kupnju "pametnih" obrazovnih igračaka koje doprinose formiranju interesa djeteta u glavnim područjima znanosti i tehnologije.

Like this post? Please share to your friends:

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: