Zašto djeca ne trebaju igrati u digitalnom sandboxu

Zašto djeca ne trebaju igrati u digitalnom sandboxu


Dijete psiholozi diljem svijeta su sondiranje alarma: mnoge današnje tehnologije nemaju obrazovne učinke na djecu, nego upravo suprotno. Primjer za to – japanska igra tvrtka Sega je nazvao „digitalni sandbox”.

Umjesto uobičajenih graditi u pješčaniku uz pomoć kanti lopatice i bizarnim slikama od pijeska, djeca bi pijesak manipulaciju virtualnog digitalnog „ladicu”, koji zahvaljujući vizualne efekte nastale insekata, protoka i rijeke zamrznuti.

Doista, danas lavina novih tehnologija doslovno je pala na školske i predškolske dobi. Došlo je do točke da mnogi od njih nauče virtualnu stvarnost prije nego što je svakodnevna stvarnost. Svi novi i novi gadozi se istiskuju iz života djece poznatih igračaka.

Statistika izgleda alarmantno. Suprotno preporukama Američke akademije pedijatrije, 38% djece mlađe od dvije godine koristi pametne telefone i tablete. I to je unatoč činjenici da znanost ne zna kako to utječe na njihov mentalni razvoj.

S jedne strane, roditelji su uvjereni da su moderne digitalne tehnologije od vitalne važnosti za djecu u budućnosti, as druge strane da obrazovni faktor mora biti prisutan u razvoju djece.Čak je i Steve Jobs zaštitio svoju djecu od utjecaja tehnologija koje je sam razvio.

Najvjerojatnije, istina je negdje u sredini između dječjih drvenih kockica i super modernih naprava. Kompromis može izgledati ovako: u procesu igranja s dječjim željeznicom, dijete će dobiti informacije o 3D tehnologiji tiskanja, a igrajući Lego kao konstruktora će učiti robotiku. Inače će mlađa generacija koristiti nove tehnologije, a ne razumjeti njihovu suštinu.

Like this post? Please share to your friends:

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: